ALex66 2012.03.07. 09:15

fc..csőd

Tegnap nagyon hosszú idő után újra próbálkoztam az FC-vel.

sevensec már 84 es és 90%-on (kilencven) állt, az induláskor. Nos hihetetlen de 9%-on (kilenc) állt mikor végül feladtam és kiléptem. A probléma az volt, hogy nem volt velünk MB én pedig abszolót gyakorlatlan vagyok. A barbár mint a nyúl kezdett el rohanni és összehúzni a mobokat, én pedig nem tudtam vele lépést tartani. mert senki nem mondta előtte, hogy a genie-nek legalább 2 Holy path-ra elegendő energiájának kell lennie. Azaz legalább 145-nek. Így én sorra későn érkeztem, a barbár meg jól meghalta magát....utána pedig mi. :( Amint kideült mi a gond, beáldoztam a meglévő xp-met és felhúztam belőle a genie-met. 120 lett a vége, maradhat?

Végül nem ezért léptem ki, hanem mert a többiek egy csomószor leszakadtak DC-ztek, rengeteg üresjárat volt. A boss-ok kinyírták a barbárt, utána minket (ez már nem az én hibám volt). Inkább elmentem a párommal tv-t nézni.

Tanulság:

A Vortex és a Holy Path legyen maxolva. A genie legyen képes egymás után 2x ellőni a Holy path-ot. Ez akár úgy is lehet, hogy Holy path, saját futó skill, újra Holy path.

Szólj hozzá!

Címkék: fc

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr214294775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása