ALex66 2011.06.16. 09:32

Clericet húzok

Tegnap nagyon jólelkű voltam. Nem a saját questjeimmel foglalkoztam, hanem elsőnek egy boszimesternek, majd egy clericnek csináltam meg a divine-es küldijeit. Valahogy azt gondolom, lehet valami nem evilági kapcsolat ebben. Mindegy. Papnő (naná, hogy cleric) 39-es. Épp fb39-re készült, hát elmentünk csak ketten, hátha lesz valami használható drop is. (plíííz mold!!) Olyan fura volt. Gyakran lemaradt sokat kellett várni, csak állt és várt míg én előreszaladtam...azután egyszercsak nekilódult, mindegy. Azt amit rendes esetben fél, max 1 óra alatt lenyomtunk, most 2 órán át csináltuk. De sose haltunk meg! Még a bossoknál is jól healelt. :) Végül alig jött drop. :( Nagylelkű voltam, mert azért csak esett 2 jó cucc. Egy *** -os cipő (pont neki való!) meg egy elemental belt, +25-os phys védelemmel. 2 szint múlva felveheti. Szóval neki nagyon bejött, nekem alig, de az az érzésem, hogy sokat fogunk még együtt harcolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr172988558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása