ALex66 2011.05.16. 09:02

lvl64

A hétvégén sokat haladtam. :) Kiléptem a magyar klánból (Banda) és beléptem egy másikba. C.R.E.A.M. a nevük. Már a második nap sikerült több boss-os küldimet megcsinálni velük. :) De elkövettem egy apró hibát, nem vártam meg, hogy velük együtt menjek BH51-re. :( Majd mától jobban ügyelek az ilyesmire. Elhatároztam, hogy amíg meg nem szerzem a TT60-as kardomat, nem fogok skillekre coint költeni. Miután az új csapattal megöltük General Feng-et, aki a tideborn-os küldik egyik boss-a, tudtam folytatni azt a küldetés sort. Ebből lett annyi pénzem, hogy megvettem az alkotórészeket (és k nagy mázlival féláron találtam Chientien's Edge-ot)és LexxHealer összekovácsolta. Holnaptól ezzel megyek BH-kra. :) Sajnos lenézik azt akinek ilyen még nincs.

Harcmodor/fejlődés:

Én úgy fejlődök, hogy minden x0-as (10, 20, 30, 40, ...) szinten megnézem mi kell skillpontokban a következő kinézett fegyverhez. Nekem, seeker-nek dextery és strange -kell. Ezért elkezdem úgy adni a pontokat szintlépésnél, hogy minél előbb elérjem a DEXTERY -ben a kellő szintet. Amikor ez megvan jöhet a STRANGE. Ezáltal hamar elérem az adott szint (itt most 6x 7x stb-t értem) max critical értékét. (Ez a dex-től függ). Hátránya, hogy az armort nem tudom már 60-70 stb. szinten felvenni, csak egy-két szinttel később. De nem érdekel. Kb x5-x6 (65-66 stb) szinten elérem a fegyver-páncél által kívánt értékeket. Innentől 1 dex 1 str 3 vit. a pont elosztás.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr822907405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása