ALex66 2011.06.02. 09:41

lvl 70

Az utóbbi napokat azzal töltöttem, hogy egy ismerős clericjének segítettem. Valahogy olyan tudathasadásos érzésem volt, mintha ő is én lennék...ki érti ezt???

Szól ő (neve: papnő) még csak 39-es. Azaz mikor kezdtük, csak 36-os volt. Jól kiegészítjük egymást. Nagyon gyorsan végzek a küldijeivel, hálából ő meg elkísért pár erősebb semi bosst megölni. Az egyik egy nagy hal volt az új város melletti tóban. Rájöttünk, hogy nem kell törödni a küldi mob-ok xp-jével. Mert azt a szintkülömbség miatt nem igazán kapunk, inkább a küldikért kapott pénz és reputáció a lényeg.

Emellett gyakorlatilag felhagytam a BH-ba járással. Úgy döntöttem ledarálom azt a rengeteg küldimet ami felgyűlt. Ez azzal az előnnyel jár, hogy lesz pénzem. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr882950843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása