ALex66 2011.06.24. 08:32

Csodák napja

Tegnap valahogy isteni beavatkozást éreztem. Hirtelen kaptam két fura követ. Az volt ráégetve: Vidd az Inventory mesterhez. Megmutattam neki mindkettőt. Fura mosollyan elvette őket és SZÉPEN MEGKÖSZÖNTE! Csak néztem furán. Mivan? Ha elvette, hát elvette, NPC-kkel nem tudok mit kezdeni. Mivel közben lejárt a napi tanítási időm, elballagtam a tanítóhoz. Megkaptam a jutalmat, mint szoktam. De most! Aztakurva... duplájára nőtt a hátizsákom! Ezért volt az a fura mosoly! Rohantam a bankárhoz, és igen! A raktáram is duplájára nőtt! EZT csinálták a kövek! Nem tudom milyen égi hatalom adta, de mostantól rendesen tudok grindelni. :) Hoppá, ez mi? Összejött 30 leckekönyv! Sárkány elő! Repülés a tanítóhoz. Hurrá! Lecseréltem a tudás gyűrűjét a következő szintűre. Így nem csak erősebb leszek, de a védelmem is megerősődik. :) Nem volt vége a napi meglepetéseknek. Levelem jött. Szokott. Egy áldás szokott érkezni, Jones blessing. Minden héten. Sokkal erősebb leszek, mikor ez velem van. De most nem csak ez várt a levelesládában. Ott várt egy gyűrű. Amit majd 80-as szinttől használhatok, ellenben +5 HP regent ad. Nem rossz. Volt ott egy tojás is. Elvittem a keltető emberhez, aki az állatszelídítőket segíti. Kikeltette.  Egy pompás tűzvörös háromfarkú, háromszemű rókahátas volt. Mostantól az enyém! Sebességem a földön megkétszereződik ezzel. A csodák napja! Gyorsan végignéztem mindent, de nem találtam amit kerestem...sajnos NEM KAPTAM ÚJ SÁRKÁNYT a repüléshez! Hé! Égi akárki! Annak jobban örültem volna ám! De ne legyünk telhetetlenek...vagy igen? Ezektől fellelkesedve nekiálltam a feladataim elvégzésének. Leöltem 55 mérgező Orchid Petalit. Megküzdöttem a Hooded Adalwolf-okkal és a Carion Vulture-okkal. És a dropokból meg tudtam venni az utolsó darabját a TT karvédőmnek! A tesóm, LexxHealer össze is rakta a darabokat! Már csak egy nem TT-s páncél elemem van. A nadrágom. Azért az is *** -os, alig rosszabb mint a TT-s. Azért kell a TT-s, mert 80-as szinten ezeket lehet továbbfejleszteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr743010516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása