ALex66 2011.06.15. 12:49

Obsidian Queen Ant

Megváltoztattam a szokásaimat. Már nem rohanok BH-zni. Azokat a "sima" küldetéseket végzem el, amik pénzt is ígérnek. Persze, ha a klántársak hívnak, megyek, mert így megismernek és könnyebben jönnek segíteni, ha nekem kell valami. Így a BH után kapott tokennel elmentem a Divine .. Shadow-hoz mit kínál. Hoppá, volt egy lila küldi. Ez pedig boss-t jelent. Több mint 80k coin (meg xp meg sp, de az nem érdekel most). Ezt meg akarom csinálni. Szépen elrepültem, megkerestem. Mit? Obsidian Queen Ant. Egy fáBAN lakik, belül és magasan, csak repülve vagy ranged attack-al lehet támadni. Én most 73 vagyok. A dög meg 80-as boss. 3 hit kellett és mehettem feltámadni. Inkább kerestem másik küldit. A Lochmur-os küldik könnyűek így felvettem a következőt. A fene egye meg az is egy boss-os küldi lett. Kihúztam a barlangjából, már vagy 3 perce öltük egymást (brühühü a charmom) mikor megjelent egy 73-es Mystic a 91 es blademester-es barátjával. Nna innentől király volt, mert őt ütötte. :) Ráadásul eljöttek leölni a hangyát! Hehe, 10 másodperc alatt ütötte ki a 91-es BM-et. :) Ezután nem vette félvállról rákészült vagy 3 percen át pakolt magára valamit...Nincs BM-es tesóm, nem tudom mit csinált. De utána 5 perc alatt végeztünk. :) Így jött össze a 6. Shadow order-em, amivel megvettem a Runecraft lvl3-at. Az elsőt már megtanultam, a másodikat Werfarkas készítette el, csak nem használta el, most így meglett a harmadik szint is. Mármint a token hozzá. Magát skill-t nem fejlesztettem még. Csak egyszer. 60k-t ráköltöttem és csináltam egy 30 perces str-es runát. Rátettem a kardomra, majd figyelmetlenül rányomtam az enchant varázslatot. Ami törölte a runa hatását. Áááááááá. Kidobtam 60k coint a semmiért!

Elhívtal PV-re is. Ez a Phoenix Valley. Gyakorlatilag egy gyors run, egy mobokkal meg egy bossal teli cave-ben. A barbár jó volt, összerántotta pull-al  mobokat mi meg AOE támadásokkal gyorsan kinyírtunk mindenkit. Drop az itt nincs, "csak" xp meg sp.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr572985882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása