Tegnap nagyon kevés időm volt, ezért nem is találtam induláskor 51-es csapatot. A Divine-s npc-től 2 feladatot vettem fel, a harmadikat azért nem, mert mágikus támadású vámpír denevérek voltak. Azzal meg nem akartam az időt pazarolni. Annyit nem ér. "hama-hama" ahogy egy régi ismerősőm szokta volt mondani. A nagy sietségnek meg is lett az eredménye, kissé figyelmetlen voltam. Nem gond a feltámadás után nem kapkodtam.  Szerencsére a nap elején szintet léptem. (Már elértem az str/dex -ben amit a páncél/fegyver igényelt, így egy pontot kapott az str és a 4-et a vit. ) Már épp repültem vissza Arch-ba mikor jött egy wc (WoldChat) üzi, hogy tank-ot és dd-t keresnek 51-be. Írtam, hogy DD vagyok, inv. Sajna ők is tudták, hogy a seeker lehet tank, ha jó mögötte a cleric. De ez nem volt jó. :( Lecseréltem a Jones blessingemet a tanítótól kapott def blessingre, így 33-as lett a defense level-em, de így is vagy 4-szer haltam/tunk meg. pedig volt velünk egy mystic is. Nem értették meg, hogy ilyen helyzetben kinek mi a munkája, a cleric össze vissza gyógyított, nem hagyta a team gyógyítását a mystic növényére. A mezei mobokkal nem volt gond, azok hullottak rendesen. Fushma-nál nem volt gond. Rankar-nal először én rontottam el,nem figyeltem, hogy a cleric nincs velünk. Második nekifutásra megöltük. De Wyvern erősebb volt mint szeretném. Az is gond, hogy a seeker nem rendelkezik aggró viszaszedő skill-el. Ezért az erős dd-k elvitték és ebbe belehaltunk. A végén lépésről lépésre elmagyaráztam, ki mit csináljon, és nahát túléltük. :) Mellesleg a Wyvern megölése az egyik normál küldim része is volt, majd holnap elmegyek Misfortunába leadni. Már csak annyi erőm volt, hogy Arch-be repültem, hogy legközelebb ott kezdjek.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr592918595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása