ALex66 2011.09.19. 12:50

45

Sevensec méltánytalanul el van hanyagolva. A Perfect World 3 éves jubileumának 2x-es drop napjaiban is csak egy BH-ra futotta, meg elkaptam egy csapatot aki TT 1-1, 1-2-őt csináltak. Nekem pedig kellett Vipenalt: Chronol (1-1es hard módú boss). Ellenben kaptam 12 Miracle celestone-t és 2 Drum-ot. :) Jól jön ez majd halkes páncéljába. :)

Halkes 45 -ös lett tegnap. Hírtelen ugrott vagy 4 szintet. Megcsináltam az első sorozatot a Tideborn protection quest-ből. Már csak a Traitor van hátra, de ahhoz kell egy Cleric. Csalódtam a Bloodpaint-ban, mindvégig csak 2% HP gyógyít vissza. Szintenként csak annyi a javulás, hogy nagyobb körben lehet buffolni, meg a hatás ideje nő. A hatásfok nem. :( A 39-esen tanulható "gyógyító" skill, csak a meghalástól véd, de ez is csak 2 percig. Ha ezalatt meghalnál, megvéd és ad vissza 20% hp-t. Sokra megyek vele. Nincs más hátra eszem a life powder bogyókat 10 percenként...

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr673238203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása