ALex66 2011.06.17. 09:54

40, azaz Quingzi

Tegnap megint kihagytam a saját BH-mat. Ellenben megint azzal a Cleric-cel mentünk együtt küzdeni. 97.3% -on állt (39) így választott gyorsan egy olyan questet ahol darabra kellett ölni, most a Feldbore Shanks lett a célpont. 40 darabot kb 10 perc alatt szedtünk össze. Ezzel ő szintet lépett. Belépett a 40-esek közé. Gondoltam miért ne? És megmutattam neki milyen új feladatai lesznek. Elvittem a Head Hunter-hez és felvette az első BH-ját. :) Bemutattam a tanítónak is, hogy megkapja a gyűrűjét. :) Ezután elrepültünk Secret Passage-ba. Helyzeti előnnyel indultunk, én tank, ő cleric...go. Önzően a drop-ra gondolva nem vittünk most senkit...mondjuk nem is várt ott senki. Meglepően lazán, fél óra alatt (mert egyszer megálltunk manaregen miatt) lenyomtuk Qingzit. Elkezdtem neki tanítani a stackolást, így csak egy kört tettünk. A kapott sp-ből ő a cromatic healing-et vette meg, hogy tudjon területre gyógyítani. :)

Utána eljött velem Wraitgate-be 20x3-at próbáltunk. Nos, a Commanderek, a Petalik és az Adawolf-ok nem okoztak komoly gondot. Simán elegendő volt a gyógyító képessége. Ellenben a Sori-k szivattak. Elszaladnak és kurvanagyot ütnek. Szegény charm-om sokat harcolt értem. Végül csak 12/12/4 jött össze. És elfogytak az első teremből. Nem akartam beljebb menni, majd ma vagy a hétvégén folytatjuk.

Levezetésül megcsináltam egy régi küldimet, Ship design-eket kellett összeszedni a Taurox Warlock-októl. Mivel nem darabra ment a móka, ráadásul nagy volt a szintkülömbség, rengeteget kellett küzdeni. Nem nehéz volt, csak uncsi.

Jutalmul megvettem a következő darabot az új csizmámhoz.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr912991502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása