Tegnap türelmes voltam és kivártam míg a faction (C.R.E.A.M.) szervez BH51-et. Sajnos épp Misfortune-ban öltem a cápákat, mikor befutott az inv. Ez eléggé a világvége, de mákom volt, mert egy fickó még nálam is később ért oda. :) Eltévedt és 59-es cave-be vette az irányt. Én szóltam rá. :) Volt velünk egy 98-as blademaster, 2 mystic. Asszem többet nem kell mondanom. Nagyon hamar végeztünk. A várakozás (51-re) közben megcsinálta a napi divne küldiket is. Nem léptem szintet, nem volt semmi egyet rengető. Oh, összegyűlt annyi pénzem, hogy a blade mastery skillemet tudtam eggyel fejleszteni. Misfortunában végeztem a küldikkel, csak 2 boss maradt hátra. Shlitt a kígyó és a Depth Dragon. Nem vettem fel azokat, majd ha egyszer boss napot tartunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr622915945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása