ALex66 2011.05.17. 09:09

Tideborn Traitor

A nap is úgy kezdődött mint a többi. BH leadás, felvétel, a tanítónál felvenni a gyűrű küldit. (90x 1 óra online-ért cserébe +crit és +def.lvl-es gyűrűt ad, nagy +100 fizikai damage).

A BH51 -el megint mákom volt, egy cleric-mystic páros keresett csapatot, jött 2 assa egy blademaster és egy 69-es barbár. Minden megvolt ahhoz, hogy gyorsan végezzünk. Kivételesen így is lett. A BH idejére a Jones blessing-emet lecseréltem a Tanítótól kapott defense blessing-re. Így lett +33 def levelem. :) LexHealer csinált nekem 60-as páncél felsőt (**-os lett, ami nem olyan rossz) és **-os karvédőt. Sajna elfogyott a mati hozzá, ezért vettem egy sima 64-es nacit. Mivel a régi 54-es is sima volt, így csak nyertem az üzleten.A BH gyors volt a def blessingnek hála Rankar is csak annyit sebzett rajtam mint a tigrincs alakban harcoló 69-es barbárra. És én csak 64 vagyok! Amivel esetleg gáz lehet egy tankolásnál az az aggro. Nekünk seeker-eknek nincs külön aggro skillünk, csak a harcos aggroban bízhatunk. A harmodorom ugyan az volt végig mint ha egyedül harcolnék a mobok ellen. A következő buffokat használom magamon: Adrenal Numbness, Bladed Fervor, Northern Sky Waltz. Ezek működnek a boss-okon is. :) Elsőként a Heart Shatter-el debuffot rakok rá. Ez gyakran úgy működik, mintha a genie-vel húznám. :) Utána a Northern Sky Waltz-miatt tehetek rá plusz debuff-ot a Staggering Strike-kal. Más skill-t nem is használok. A sima moboknál még a Spark Burst+-ot is használom. Főképp azért mert ez egy picit gyógyít is.

A BH után megpróbáltam a Tideborn Traitort megölni. Ez a második a sorban, ha ez megvan már majdnem kész a protection charm. Felvettem a +50-es HP regen varázslatot és hajrá...a feltámadás után erősebb HP potikat használtam...a következő feltámadásnál rájöttem, hogy nem jó ütemben nyomogattam a hp potikat. Negyedik nekifutás előtt átálltam durva üzemmódra. Lexxhealertől elkértem a +100-as hpregen italát. +1000-es potikat is kaptam. Werfarkas adott +6000-es HP főzetet. Nnna ennél többet csak clericcel tudnék. Ez a felállás segített. Ééés sikerült, megvan. A többi laza kis küldit lenyomtam, míg végül megkaptam a Crono core bosst. Ami magic attack-os. Nem próbáltam meg, majd legközelebb.

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr92910355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása