ALex66 2011.05.13. 08:56

level 60

Előnnyel ébredtem öntudatra. Idősebb testvéreimtől kaptam 100k coint ami átsegített a kezdeti nehézségeken. A közös raktár is jó szolgálatot tett. Valamikor április környékén történt mindez. Sokkal gyorsabban fejlődtem mint eddig bármelyik tesó! Hihetetlen módon pénzem is volt, hogy megvásároljam a skilljeimet!

Tegnapelőtt lettem 60-as. Archosaurban kezdtem a napot, mint általában. Leadtam a tegnapról megtartott BH39-es questeket, az I-est és a II-est. Így fel tudtam venni a mai összeset. Egyszerre. Ez a stackolás. Ezután irány a Divine npc. Megnéztem mit tartogat mára. Áááá, megint egy Rattus berserker küldi. Kell a francnak, nem vettem fel. Csak a kínlódás van vele. Ellenben kaptam kék küldit, a BH51-ben lévő mobokat kell érte ölni. Majd meglesz. :) Azér kell sietni a Divine npc-hez, mert időkorlát van a küldik felvételéhez, ha elkések, nem kapok semmit. Az idő a BH első küldijének leadásakor indul. Megnéztem, nem volt csapat BH51-hez, így szép lassan elrepültem Dizzy-hez, folytatva a Tideborn-os küldiket. 15 Taurox Snipers volt az ellenfél. Visszafele benéztem, de még mindig nem volt csapat 51-be. :( Összeszedtem a 15 trófeát. Leadtam, végigcsináltam a kristály összeszedés küldiket. Újra Archóban. Na végre, lett egy csapat. 4-en voltunk barbárra vártunk, szerencsére volt velünk cleric. Ezért elindultam előre. Jellemzően mire odaértem a csapat szétszéledt. :( A faction aminek tagja vagyok "Banda" eléggé haldoklik. Sosincs fenn ember mikor én fenn vagyok (márpedig minden délután itt vagyok). Hihetetlen mázlim volt mert egy Mystic épp várta az ismerősét Limunoc-nál. Az utamat épp keresztezte ez a Boss, aminek a vére kell a következő Culti szint eléréséhez. Bekértem magam a csapatba és 5 perc alatt végeztünk. :) Leadtam éééés igen! Végre megkaptam az Fb59-es questemet! Na ennek örömére irány Archo. Sikerült egy csapatba bekerülni. Rábeszéltem őket, hogy öljük meg a 4. boss-t is 51-ben. Ez egy új boss, Warmonk. Csak akkor jelenik meg, ha a többiek már halottak. A csapat viszonylag hamar végzett az egésszel, ÉS megöltük a warmonk-ot is. :) Nem tudom nekik ez mit jelentett, de nekem 150k xp-t meg 90k coint. :) Mert volt küldim rá. :) Ezzel megvolt a mai BH. Leadtam a BH-III-at belőle,a többit majd holnap. Az összegyűjtött SP-ből megvettem a Northern Sky Waltz lvl10-et, Bladed Fervor és Adrenal Numbness következő szintjeit. A területi skilleket fogom ezután maxolni.

Mivel volt FB-m bekéredzkedtem egy 59-es csapatba. Az 59-es FB nagyon kegyetlen, mert hosszú. 5 (öt) bosst kell megölni. Az összes csatlósával együtt. Nem is szeretik. De jött egy 98-as blademaster, meg 102-es cleric és emberi időben lenyomták az egészet. Volt eszem és előtte felvettem a token küldit és így azt is megcsináltam. Végül 61-es szintre léptem :) Ami azért nem jellemző, hogy ezen a szinten naponta haladjon előre az ember. :)  A napi rossz hír, hogy elfogyott a pénzem :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr722900048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása