Tegnap hihetetlen szerencsém volt, mint általában. Nem volt sok időm, épp csak segíteni jöttem egy ismerős wizard-nak, Shade Eido-t legyőzni. Ekkor láttam meg egy WC (World Chat) üzit, hogy lvl100-as bm keres valamit, mert unatkozik. Megkértem, ölje meg Nightspike-ot. Kb 10 sec alatt végzett vele. Csorgott a nyálam, eccer én isz leszek ilyen erősz.

Utána elmentem én segíteni. :) Ott én voltam az erős, nagy harcos. :) Kiszúrtam, hogy mellettünk szaladt egy venó és egy cleric is. Kiderült ők is Shade-t akarják. Összeraktuk a két squad-ot és hajrá. Rendes voltam és megkérdeztem szeretnének-e mást is. És igen! Dismal Shade és Quingzi volt a listán. Megöltük. :) Sajna semmi komoly drop nem esett. :(

Saját questekre nem volt időm. Még a Nightspike után járó Token of seven jutalmat sem vettem fel. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr993002272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása