ALex66 2011.09.13. 09:49

halkes

Sevensec el van hanyagolva. Egyrészt nem játszottam, másrészt elértem a 81-es szintet és kicsit eluntam. Csináltam hát gyorsan kettő új karaktert. Egyet az új, német szerveren, mert azt hallottam, hogy a magyarok nagy része átköltözött oda. Huszonakárhányas szintű blademasterm van. tenstrike  a neve. A raging Tide szerveren (ez a régi) egy assasin-t. A neve: halkes. De így jobban néz ki: Hal kés. Merthogy sellő. És a fő fegyverük a tőr. Egy hétvége alatt (igaz duplázó hétvége volt) 32-re felvittem. Azt a taktikát csináltam, hogy felvettem minden lehetséges küldetést. Megcsináltam mindet, nem adtam le egyet se! Mikor minddel végeztem, akkor vettem fel a jutalmakat. Ezzel ezt értem el, hogy a küldik közben nem nagyon ugrottam szintet, ezért a drop arány jó volt. Több mint 400k coint szedtem össze! Az egyik karim (a mystic) egy low level virágszedő helyen áll. Belépek, leszedem körben a virágokat, nyersiket és váltok. A virágokból life powder-t csinálok, ez 10 percig + 50 hp regen-t ad. Ellentétben az előző karijaimmal, itt nem spórolok, hanem szinte gondolkodás nélkül használom. Ezzel rengeteg időt takarítok meg, nem kell regeneráció miatt várakoznom.Az assasin nagyon erős. Olan küldiket, mobokat csinálok, ölök meg amiket egyetlen másik karimmal sem tudtam egyedül azon a szintem megölni. A legjobb példa talán a lvl19 környéken kapott Dark Wolf (vagy valami haonló). Ezek a barbárok lvl19-es culti barlangja előtt járnak. Ikrek, mert ha egyiket megtámadod, szinte bármilyen messze van, az ikre jön és támad az is. Ezek a dögök azon a szinten nagyon eősek, sok az életpontjuk, halálosak. Halkes 2-(!) vel (ok, plusz a life powder) el tudott bánni. A barbáromat, az ijászomat de még a cleric-et is simán megették ezek a dögök. Nem emlékszem sevensec (seeker) hogy bírta.

Új klánban vagyok. A magyar klánok szétestek. Beléptem hát a C.R.E.A.M. klánba. öööö, szétesett, de most először áthívtak az utód klánba. Itt sokkal gyakrabban kapok segítséget (igaz most én is megyek ha kell valakinek).

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr483222586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása