ALex66 2011.06.20. 08:38

duplaxphétvége

Hétvégén dupla xp/sp/drop volt. Így nem is mentem BH-zni. Questeltem, grindelem az új armorra a matikat/coint. A tideborn charm-om a végét járja, az a baj, hogy nagyon megszoktam. A hétvégén kb fél millát szedtem össze, meg is lett az új csizmám. Közben 74-lettem, így werfarkas nekem adta a karvédőjét. Így most minden cuccom vagy TT-s vagy ***-os, fullra bekövezve. A kölcsön karvédő most mag def-es, majd lecserélem fizikai védelemre. Tök jól nézek ki lángoló vörösben. Na nem tettem max-os köveket bele, csak Average-t 60k-ért megvehető. Majd csak az uccsó szintű páncélt fogom maxra kövezni. :) A legnagyobb bosszúságot 2 dolog adja. 1. kicsi a mana regenem. 2. útálom mikor megmérgeznek. :( Az Orchid Petalik nagyon gonoszak. Szerencsére a debuff átadó skillem segít. :) Még nem jöttem rá melyik az a skillem, amivel hatásosan tudnék interruptolni. :( 

A bejegyzés trackback címe:

https://sevensec.blog.hu/api/trackback/id/tr152999400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása